Case studie
Vithas
Vithas er et velkjent sykehus som ligger på boulevarden i Marbella, Spania. Vithas-gruppen består av 19 sykehus og 31 medisinske hjelpesentre spredt over hele Spania, noe som gjør dem til en av de ledende aktørene i spansk helsevesen

kunde
Vithas
tjenester
Producksjon, Markedsføring, Branding, Webdesign
Dato
05/07/2022
Produksjon
Vithas ba oss om å lage en produksjon av sykehuset deres på Costa del Sol i Spania. Vi tok oppgaven seriøst og sørget for at Vithas hadde en utmerket opplevelse gjennom hele prosessen. Teamet vårt produserte en rekke høykvalitetsvideoer og fotografier som viste frem sykehusets fasiliteter, personalets ekspertise og den avanserte teknologien de benytter. Dette innholdet ble skreddersydd for å møte behovene til deres nettsted og for å hjelpe med å informere og tiltrekke potensielle kunder. Vårt mål var å ikke bare vise frem sykehusets kapasiteter, men også å formidle atmosfæren av omsorg og profesjonalitet som Vithas står for.
Markedsføring
Vi tok på oss oppgaven med å markedsføre Vithas i det norske markedet, ettersom Vithas ønsker å tiltrekke seg norske kunder og utvide sin internasjonale tilstedeværelse. Gitt at Vithas allerede er et anerkjent merke, fokuserte vi vår markedsføringsinnsats spesifikt på det norske publikumet for å bygge internasjonal anerkjennelse. Vi utviklet en strategi som inkluderte målrettet digital reklame, tilpasset innhold og samarbeid med norske helseblogger og influencere i helsesektoren. Denne tilnærmingen sikret at vi kunne kommunisere effektivt med og engasjere det norske markedet, samtidig som vi formidlet Vithas’ verdier og tjenester på en måte som resonnerte med lokale behov og interesser.
Branding
For å fremme Vithas sine sykehus i Norge, arbeidet vi med å utvikle tiltalende og effektive annonser rettet mot norske kunder. Vi skapte også en rekke flygeblad og brosjyrer som ble utformet for å spre informasjon om sykehusets tjenester og fordeler. Disse markedsføringsmaterialene var nøye tilpasset for å reflektere Vithas sitt engasjement for kvalitet og omsorg, samtidig som de fremhevet spesifikke tilbud og behandlinger som er relevante for det norske markedet. Målet var å informere potensielle kunder om Vithas sin tilstedeværelse i Norge på en måte som både var informativ og visuelt tiltalende.
Webdesign
Vithas ønsket en nettside for å tiltrekke norske kunder til sine fasiliteter i Spania på en mer tilgjengelig måte. For å imøtekomme dette behovet designet vi en vakker landingsside spesifikt rettet mot det norske publikumet. Vi integrerte norsk SEO-praksis og brukte vår spesialiserte kunnskap for å sikre at siden var optimalisert for å fange oppmerksomheten til potensielle norske kunder. Dette innebar nøye utvalg av nøkkelord, tilpasset innhold og visuell design som appellerte til norske preferanser. Resultatet var en skreddersydd landingsside som nøyaktig møtte Vithas’ ønsker og forbedret deres evne til å engasjere og tiltrekke kunder fra Norge.

Kunden's tilbakemelding på vårt samarbeid
"GV Entertainment gjorde en fantastisk jobb med alle tjenestene de leverte til oss. Vi hadde god kommunikasjon og jobbet sømløst sammen, noe som resulterte i et produkt som var akkurat slik vi ønsket det!"
VithasDoktor